Trailer...

..till The Green Hornet, en ny superhjältefilm med Seth Rogen i spetsen har kommit och jag måste säga att det ser lovande ut. Jag vet inte mycket om storyn eller om själva hjälten, men det verkar som om det handlar om en hjälte utan faktiska krafter, utan en miljonär som en dag får för sig att bekämpa brottslingar - i stil med Batman eller Iron man. Det har varit en våg av superhjältefilmer i Hollywood den senaste tiden, och jag tror att detta dels beror på de nya Batman filmerna som visade att man kunde göra otroligt bra filmer baserade på tecknade serier.
The Green Hornet verkar dessutom ha vävt in humor i det hela och jag tror att det kan vara ett lyckat koncept. Men vi får väl se när filmen kommer ut :)



http://www.imdb.com/video/imdb/vi21600537/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0