Jag ser det snöar..

..och då åker julmusiken fram :D

och för mig finns det bara en enda skiva som är rikigt bra julmusik, och den har hängt med sedan jag var liten..

Enligt mamma och pappa var det till och med en av de första cd-skivorna de köpte.

Skivan jag talar om är den humoristiska samlingen av omskrivna klassiker och helt originella låtar av gruppen Lars Vegas Trio och skivan heter Lars Christmas.

Om ni inte har hört den så får ni ta och lyssna in er på den, jag tror att den ska finnas på spotify (om ni inte känner för att köpa den).

Skivan är en blandning av låtar, mellansnack och annat påhitt. man kan bland annat höra några klassiska skoterljud, glöggrecept och julklappsrim. Låtarna är trallvänliga, och texterna är humoristiska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0