Nyheter som gör mig lycklig!!!

Från Moviezine.se:                Ameriskanskt bokomslag till femte boken i Stephanie Plum Serien

Heigl prisjägare i "One for the Money"

Katherine Heigl kan återuppliva thrillern ”One for the Money”. Filmen har flutit omkring i branschen ett långt tag, men först nu när stjärnskådisen är aktuell för huvudrollen är det grönt ljus.

Filmen följer en arbetslös underklädesförsäljare som tar ett extra jobb som prisjägare för att kunna få det att gå ihop.

Historien baseras på Janets Evanovichs bok med samma namn.




JAAAAA!!! Äntligen börjar det hända något med denna filmen!
Jag har läst alla böckerna om Stephanie Plum och Janet Evanovich är en av mina favoritförfattare..
Det kommer bli superbra om de får till en bra cast och verkligen bryr sig om att göra det bra..
Förhoppningsvis tar de väl in Evanovich som konsultant eller nåt...
Är dock lite besviken över valet att låta Katherine Heigl spela Stephanie, då hon verkligen inte har något gemensamt med henne, och jag är inte helt såld på Heigl ännu.. Hon var ganska bra i The Ugly Truth, men det här är en av mina favorit karaktärer vi pratar om. Jag vill verkligen att det här blir bra, jag vet att man måste göra ändringar för att böcker ska bli bra på film, men de här böckerna är som skrivna för att bli film. Hoppas på en bra regissör som kan hantera både romantik, humor och action då det kommer vara mycket av alla tre.

Håller tummarna och hoppas på det bästa, väntar spänt på nyheter och uppdateringar om filmen..
Under tiden får man väl läsa om böckerna,  och för er som inte redan har läst dem, GÖR DET!!!


Signing Out

xoxo
Katrin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0